EDASI VÕI TAGASI?
KAS EDASI VÕI TAGASI?
Tahaksime väga liikuda ajas edasi ning viia meie lasteaeda digiajastusse. Kuid esialgu jääbki see vaid mõtteks.
MIS LÄKS EDASI?
- Muusikaõpetajaga toimus vestlus ning ta saab aru olulisusest arvuti algtasemel omandada. Juba ta istubki oma mentorist õpetaja kõrval ning tutvub Word´i dokumendi loomise võimalustega. Samas on näha seda argust ja pelglikust arvutit ise näppida. Seepärast oleme loonud talle tegevuskava, mis võimaldab tal rahulikus tempos asjaga tutvuda ja edasi minna.
Tegevuskava muusikaõpetajale:
- Veebruarikuu - mentori kõrval tutvub Word´i dokumendile andmete sisestamist ja salvestamist. Teeb seda üks kord nädalas lõuna ajal.
- Märts ja aprill - mentori kõrval proovib ise trükkida sisse oma nädalaplaanide teksti. Üks kord nädalas lõuna ajal.
- Mai - mentori kõrval proovib ise salvestada oma sissetrükitud nädalaplaani. Üks kord nädalas lõuna ajal.
- Juuni - trükib sisse aasta kokkuvõtte ja salvestab selle. Mentor vaatab üle, kas toimis õigesti.
- Õppeaasta lõpuks proovime üle saada suurematest hirmudest seoses arvutiga ning luua toetava keskkonna õppimiseks.
- Saime ka viimasesse kuuendasse rühma arvuti.
MIS LÄKS TAGASI?
- Nüüd kõik rühmad varustatud arvutitega, kuid need nii aeglased, et tööd raske nendega teha. Vanad arvutid lähevad käima väga aeglaselt ning interneti lehekülgi tuleb pikalt oodata.
- Tuli välja, et üks arvuti ei olegi meie netivõrgus. See hoopis Wifi pealt ning ei pääse meie ühisele serverile ligi.
- Kuna Haridusametist on hetkel nõue, et uusi IKT vahendeid muretseda juurde ei saa, sest vist tulemas ühishange, siis kahjuks edasi meil rohkem võimalik minna ei ole.
- Serverisse on loodud ühtne dokumentide süsteem ning paar rühma ka seda aktiivselt kasutavad, kuid teised seda IKT-vahendite tõttu teha ei saa.
OLEME OOTEL.....
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home